Деанксит

За всички медицински проблеми...
RANDOM_AVATAR
User

Triptofan

Мнения

9

Регистриран на

Чет Яну 03, 2008 10:20 pm

Мнениеот Triptofan » Чет Яну 03, 2008 10:22 pm

Не мога да разбера защо всички хора се хвърлят на деанксита.Има доста по добри антидепресанти от него.
Аватар
User

Galka

Ранг

Site Admin

Мнения

2863

Регистриран на

Сря Юли 12, 2006 1:02 am

Местоположение

Варна

Мнениеот Galka » Чет Яну 03, 2008 10:25 pm

Те не се хвърлят на него... Психиатрите ги "хвърлят" към него. :wink: Не можеш да си самопредпишеш антидепресанти. Поне би било смело...

А защо някой лекар предписва дадено лекарство... вероятно защото просто работи с него 8)
Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина.
Marcus Porcius Cato
RANDOM_AVATAR
User

Triptofan

Мнения

9

Регистриран на

Чет Яну 03, 2008 10:20 pm

Мнениеот Triptofan » Чет Яну 03, 2008 11:03 pm

Специално деанксита е доста евтин и се купува без рецепта.Както повечето антидепресанти.Само че за жените не е препоръчителн защото се напълнява.Освен това е доста слаб така че явно заради това го предписват.
Между другото по продажби най продавани са SSRI(селективни инхибитори на обратния захват на серотонина).Но и те имат доста странични ефекти най гадния от които е занижено либидо.При някои мъже които ги пият в големи дози е толкова занижено че не поглеждат жени дори на кориците на списания :( .А това вече си е проблем
Аватар
User

Galka

Ранг

Site Admin

Мнения

2863

Регистриран на

Сря Юли 12, 2006 1:02 am

Местоположение

Варна

Мнениеот Galka » Чет Яну 03, 2008 11:06 pm

Мда, това че е слаб също е причината вероятно.

Едно момче преди време попита дали влияе на сексуалното желание..., но остана без отговор. :arrow: http://www.psy-help.org/forum/viewtopic.php?t=999
Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина.
Marcus Porcius Cato
RANDOM_AVATAR
User

charlene

Мнения

1

Регистриран на

Съб Юли 02, 2011 6:45 pm

Мнениеот charlene » Съб Юли 02, 2011 6:52 pm

Аз го пия от 2 дни поради психосоматично заболяване. Знам че действието почва от 15тия ден, но страничните ефекти май не. Много съм депресирана и назаинтересована от всичко. Избива ме на рев. Дали е нормално ж началото и до кога ще продължи? Някой ?
RANDOM_AVATAR
User

katerinasemova

Мнения

3

Регистриран на

Вто Авг 16, 2011 5:16 pm

Мнениеот katerinasemova » Вто Авг 16, 2011 5:26 pm

Galka написа:
avalanche написа:хахаха сериозно ли?

Аз се чудя защо като уча се сещам да правя и куп други неща....даже си мислех да си взема нещо за по-добро помнене и ям постоянно орехи...ето къде бил проблемът, надявам се.

Той Деанксита така или иначе не ми действа ще питам майка ми дали мога да го спра изведнъж и това е....


Май не може да се спира изведнъж, поне аз го спирах постепенно тогава..., но тя най добре ще ти каже де ;)
Аз вземах дианксит миналото лято за около 2 седмици и накрая го спрях изведнъж, не съм имала никакви негативни реакции. Другото което е нямах си и на представа, че не е добре да се спира изведнъж, така че може би не съм най-добрият пример за съвет отнсоно това :wink:
Предишна

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

Copyright ©2014 Psy-Help.org ® All Rights Reserved | Brought by CloudyAnt