деанксит

За всички медицински проблеми...
RANDOM_AVATAR
User

Pancho

Мнения

1

Регистриран на

Пон Окт 01, 2007 10:13 pm

деанксит

Мнениеот Pancho » Пон Окт 01, 2007 10:35 pm

Пия деанксит вече 9 месеца лекувам депресия искам да попитам дали денксита влияе на сексуалните желания тъй като губя желание за секс напоследък аз съм мъж на 28 г.
QWE
Аватар
User

Gabinka

Мнения

521

Регистриран на

Пет Юли 14, 2006 10:12 am

Местоположение

София

Мнениеот Gabinka » Вто Окт 02, 2007 9:15 am

RANDOM_AVATAR
User

Triptofan

Мнения

9

Регистриран на

Чет Яну 03, 2008 10:20 pm

Мнениеот Triptofan » Чет Яну 03, 2008 11:17 pm

Възможно е да има загуба на либидо макар и не толкова изразена както при други антидепресанти.По принцип не се наблюдава често.
Ако все пак държиш на либидото което би трябвало да е така имаш два възможни варианта.Вземи си жен -шен на добра фирма за да коригиа страничните ефекти на деанксита.Другото което можеш да направиш е да попиташ лекаря си за друг антидепресант който не влия на либидото напротив -покачва го :P .Такъв препарат е Ремерон.
Освен това ми се струва че 9 месеца са доста време за деанксит.Той е за леки депресивни периоди.

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

Copyright ©2014 Psy-Help.org ® All Rights Reserved | Brought by CloudyAnt
cron