Съвети свързани с храненето

Или как да изглеждаме добре.
Аватар
User

Galka

Ранг

Site Admin

Мнения

2863

Регистриран на

Сря Юли 12, 2006 1:02 am

Местоположение

Варна

Съвети свързани с храненето

Мнениеот Galka » Пон Сеп 08, 2008 8:35 pm

:arrow: Като ядеш салати, няма да свалиш тлъстините от тялото си, само ще унищожиш мускулните си тъкани. Затова ги комбинирай с меси, най-добре птиче.

:arrow: Ако поемаш повече белтъчини, ще увеличиш метаболизма си с до 33%. А ти искаш точно това. Всяко ядене трябва да съдържа протеини под някаква форма.

:arrow: Въглехидратите са 2 вида - прости и сложни. Сложните са ориз, тестени изделия, картофи, хляб и др. Простите са плодове, сладкиши, шоколади, сладолед. Избягвай простите (забележи, че там са любимите ти плодове), защото енергията от тях се усвоява много бързо, получава се енергиен излишък, който пък се превръща в така омразните тлъстини. Яж прости захари предилмо сутрин, след аеробни натоварвания и никога вечер!

:arrow: Вцепеняващите те от ужас мазнини, които приемаш с храната, не са главната причина за тлъстините по твоето тяло. Добрите (ненаситени) мазнини в разумни количества са полезни и дори ускоряват метаболизма. Оптималното количество на ядене е 4-10 грама.

:arrow: Ако хапваш веднъж или два пъти дневно и си мислиш, че така ще бъдеш фина, си в дълбока заблуда. Трябва да ядеш 5-6 пъти на ден но по малко. Така ще контролираш обмяната на веществата. Прескачайки яденетата, няма да свалиш тлъстини, а само ще забавиш метаболизма си и ще трупаш тлъстини дори от малко количество храна.

:arrow: Водата е едно от най-важните неща за горенето на мазнините. Оптималното количество за женския организъм е 3 литра дневно. Не заменяй водата с плодови сокове, газирано и т.н.

:arrow: Кафети и чаят в умерени количества са добри за флуидното задържане и действат диуретично.




Из печата
Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина.
Marcus Porcius Cato

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

Copyright ©2014 Psy-Help.org ® All Rights Reserved | Brought by CloudyAnt
cron