Тренировките през зимата

Или как да изглеждаме добре.
Аватар
User

Galka

Ранг

Site Admin

Мнения

2858

Регистриран на

Сря Юли 12, 2006 1:02 am

Местоположение

Варна

Тренировките през зимата

Мнениеот Galka » Сря Дек 17, 2014 4:05 pm

Тренирайте и когато е студено!

Тренирането през студените зимни дни е важно, за да може имунната система да продължи да работи на пълна мощност и за да запазите постигнатото балансирано телесно тегло. На диабетици, сърдечно болни, както и на други пациенти с хронични заболявания, се препоръчва предварителна консултация с лекар. Загрейте, преди да излезете от къщи и да започнете избраната физическа активност.

Нека обличането на слоеве ви стане навик. първият слой, най-близко до кожата, би трябвало да бъде от синтетичен материал, който пропуска потта. Обувките трябва да бъдат удобни и водоустойчиви. Защитете главата и ушите с шапка или лента, а ръцете - с ръкавици. Индексът на UV лъчението през зимата може да бъде висок, особено ако сте в планината, където отражението от снега го увеличава допълнително, така че е важно да нанесете на лицето си крем със защитен фактор, а на устните - балсам.

Факторът, който влияе върху отделянето на топлина от тялото по време на тренировка и който трябва да наблюдавате, е студеният вятър. Ефектът на студения вятър се произвежда при пързаляне, каране на ски или тичане. Въпреки че живакът в термометъра показва една и съща температура, вятърът усилва усещането за студ, така, че когато духа, или ако карате ски със скорост 32,2 км/ч, при температура от -12 градуса, организмът усеща тази температура като -23.

При ниски температури на-чувствителни са ушите, носът, пръстите, ръцете и краката, а най-устойчива е дихателната система, тъй като тя има способността да затопля и овлажнява въздуха. Задължително приемайте достатъчно количество вода.

Автор на статията е Йоана Лазич, за безплатното издание Betty, което се разпространява в аптеките Betty.




Спортувате ли зимно време на открито? И какъв спорт сте избрали за този сезон?

Според статията дихателната система е най-устойчива на студа, но аз примерно имам горчив опит точно с това. Обикновено в късната есен, когато вече започне да застудява по-сериозно вече не мога да тичам защото заради неправилното ми дишане се сдобивам с фарингит до ден-два след тренировка.
Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина.
Marcus Porcius Cato

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

Copyright ©2014 Psy-Help.org ® All Rights Reserved | Brought by CloudyAnt